Oblikovanje celostne grafične podobe
Vsako podjetje potrebuje celostno grafično podobo, ki mora biti edinstvena in lahko prepoznavna. Celostna podoba je identiteta podjetja, zato se pri svojem delu zavedam dejstva, da mora biti vsaka predstavitev unikatna. Pri ustvarjanju nove podobe se karseda dobro seznanim o podjetju, njegovi dejavnosti, viziji, ciljih ter se maksimalno prilagodim željam naročnika.
Proces izdelave celostne grafične podobe
Najprej izrišem idejne predloge logotipa in simbola. V izbor naročniku vedno ponudim več možnih logotipov, nato pa naročnik izbere najboljšega. Po izbranem logotipu pripravim še predloge tiskovin kot so vizitka, dopisni list, ovojnica, poslovne mape, žig, različne obrazce … Celostno podobo v zaključni fazi oddam kot CGP priročnik, kjer je predstavljen logotip, črno bela kombinacija logotipa, situacije logotipa, tipografija logotipa, mere, barvne vrednosti, vizitka, dopisni list, pisemska ovojnica, žig, mapa … Obseg priročnika je odvisen od obsežnosti celostno podobo.
Med širšo podobo spada še: promocijski material (kapa, majica, oglas, zgibanka …), tiskovine oz. publikacije (katalog, revija …), obrazci (račun, naročilnica, pogodba …), označbe podjetja (jumbo plakat, zastava, transparent, usmerjevalna tabla …), spletno oglaševanje (spletna stran, animacija, spletna pasica oz. banner), prevozna sredstva…
Proces izdelave celostne grafične podobe
Najprej izrišem idejne predloge logotipa in simbola. V izbor naročniku vedno ponudim več možnih logotipov, nato pa naročnik izbere najboljšega. Po izbranem logotipu pripravim še predloge tiskovin kot so vizitka, dopisni list, ovojnica, poslovne mape, žig, različne obrazce … Celostno podobo v zaključni fazi oddam kot CGP priročnik, kjer je predstavljen logotip, črno bela kombinacija logotipa, situacije logotipa, tipografija logotipa, mere, barvne vrednosti, vizitka, dopisni list, pisemska ovojnica, žig, mapa … Obseg priročnika je odvisen od obsežnosti celostno podobo.
Med širšo podobo spada še: promocijski material (kapa, majica, oglas, zgibanka …), tiskovine oz. publikacije (katalog, revija …), obrazci (račun, naročilnica, pogodba …), označbe podjetja (jumbo plakat, zastava, transparent, usmerjevalna tabla …), spletno oglaševanje (spletna stran, animacija, spletna pasica oz. banner), prevozna sredstva…